Často kladené otázky (FAQ)

Rozvážate diely po celom Slovensku?

Áno AUTODIELY GAFA Vám doručí diely po celom Slovensku

 

Kedy budú diely doručené ak si ich objednám?

To záleží od skutočnosti, či je daný tovar na sklade, alebo na sklade u dodávateľa. V prípade, že tovar máme na sklade, zväčša je doručovaný na druhý pracovný deň a ak je tovar na sklade u dodávateľa, tak tovar je doručený do dvoch pracovných dní.

 

Aká je cena za prepravu?

Kuriér SPS - cena prepravy je stanovená na 4,90€ bez závislosti na hmotnosti zásielky.

Pošta - cena prepravy je stanovená na 6 €, možné je odoslať iba balíky do 10 Kg

Rozvoz našou spoločnosťou – platí iba pre veľkoobchodných odberateľov

POZOR! V prípade že tovar bude v hodnote viac ako 70€, poplatky za dopravu neplatíte.

 

Môžem si objednaný tovar vyzdvihnúť aj osobne?

Áno, ponúkame aj takúto možnosť. Pri potvrdzovaní objednávky si zvolíte osobný odber a tovar bude prichystaný v predajni na adrese: Vavrečka 311, 029 01 Vavrečka, okres Námestovo

 

Čo ak mi zakúpený diel nebude pasovať?

V prípade ak Vám nebude zakúpený produkt z našej stránky pasovať, je možné ho do 14 kalendárnych dní vrátiť prípadne do 30 dní vymeniť za iný produkt v súlade s obchodnými podmienkami.

 

Ako postupovať ak chcem diel vrátiť / reklamovať?

V tomto prípade je potrebné diel zabaliť do originálnej krabice s vypísaným reklamačným formulárom TU a poslať k nám na adresu prevádzky GAFA AUTO, Vavrečka 311, 029 01 Vavrečka bez dobierky.


Aké sú možnosti platby?

Platby môžu byť uskutočnené:


Platba prevodom na účet - Pri spôsobe platby prevodom na náš bankový účet prosím zadajte ako variabilný symbol číslo objednávky ktoré Vám bude zaslané na uvedený e-mail v objednávke. Tovar Vám bude zaslaný až po prijatí platby na náš bankový účet. Bankové spojenie: SK1556000000004092647001 - Prima Banka


Dobierkou - Táto možnosť platby je uskutočnená pri preberaní tovaru od kuriéra alebo slovenskej pošty.


Platba CardPay - Ponúkame aj možnosť platby kartou online, ide o najrýchlejší spôsob platby vopred, po ktorej sa Vaša objednávka spracováva v bežnom režime bez zdržania.

Osobne v našej kamennej predajni.


Quatro na splátky – Postup pre nákup na splátky je:

1. Vložte tovar do košíka v e-shope a zvoľte spôsob platby cez Quatro.

2. Vyplňte ONLINE žiadosť a priložte požadované doklady.

3.Po schválení žiadosti, podpíšete zmluvu ONLINE v Mojej zóne.

4. Tovar vám bude doručený podľa dodacích podmienok e-shopu.

Objednávka na splátky (quatro) musí byť nad 100€

 

Ako si dokážem vyhľadať správny diel na moje vozidlo?

Na úvodnej strane nášho e-shope nájdete výber vozidla



Je potrebné si zvoliť správny model vozidla na ktorý potrebujete zakúpiť náhradný diel, po vybraní vozidla sa Vám zobrazia hlavné kategórie v ktorých si viete nájsť to čo hľadáte.



Prípadne je možné vyhľadať tovar cez vyhľadávacie pole


do ktorého môžete napísať iba kód produktu alebo originálne číslo priamo od výrobcu a vyhľadá Vám identický diel.


Viete vyhľadať aj iné diely ktoré nemáte v ponuke?

Túto možnosť celkom nevylučujeme, stačí nás kontaktovať a určite sa budeme snažiť Vám pomôcť nájsť čo hľadáte.

 

Ako môžem stornovať objednávku?

Objednávku je možné stornovať odpoveďou o žiadosť na storno objednávky na potvrdzujúci e-mail, prípadne telefonicky alebo cez online chat v čo najkratšom čase aby ste nám ušetrili čas a náklady spojené so spracovaním objednávky.


Viete mi overiť vhodnosť produktov ktoré mám v objednávke?

Áno, objednávku Vám vieme skontrolovať. Stačí pri vytváraní objednávky napísať VIN číslo vozidla a objednávku Vám preveríme. V prípade nejasností či iného problému Vás bude kontaktovať operátor.


Čo mám urobiť ak nie je možné moju objednávku dokončiť a iba mi stránku načítava?

V tomto prípade vyskúšajte zmeniť internetový prehliadač, prípadne sa opätovne prihlásiť. Ak problém pretrváva, kontaktujte nás telefonicky na infolinke prípadne cez online chat.


Ako postupovať v prípade ak moja platba cardpay neprešla alebo sa vyskytol podobný problém?

Ak nastal spomenutý problém, objednávku môžete zaplatiť bankovým prevodom, prípadne zmeniť platbu na dobierku. O zmenu platby nás informujte na infolinke prípadne cez online chat.


Je možné urýchliť dodanie tovaru?

Je nutné riadiť sa informáciou pri produkte kde je uvedené v akom časovom rozmedzí Vám bude tovar doručený. Pre čo najrýchlejšie doručenie tovaru vždy zvoľte platbu na dobierku alebo cardpay a dopravu kuriérom. Pri tejto forme platby sa objednávka spracováva najrýchlejšie.